jueves, 1 de octubre de 2009

Aprendre a mirar


11 comentarios:

  1. Hola Vicent:
    Com puc ficar-me en contacte amb tu via email?? M'agradaria preguntarte una cossa del curs.
    la meua adreça es ripollete@hotmail.com

    Gracies

    ResponderEliminar
  2. Hola Vicent,
    Imparteixes tu el curs aquest any?
    Gràcies,
    Marco

    ResponderEliminar
  3. Hola Marco,

    si jo mateix .

    et conec ? ;-P

    ResponderEliminar
  4. Hola Vicent,
    Sí que em coneixes, em feres el reportage de boda (Amparo i Marco) fa tres anys.
    Si et pareix bé pasaré un dia per la tenda i em dius en que consisteix el curs...
    Gràcies

    ResponderEliminar
  5. Ese pedazo de curso!! Ahí estarem. Jo, el cor i el cap crec que els puc situar be, l'ull ja no sé XD

    Vinga mestre. A cuidar-se.

    ResponderEliminar
  6. XDDDDD , aquest és el meu victor aiiii , el tema esta en l'ull , però en quin dels 2 és altre tema . ;-P

    ResponderEliminar
  7. Hola Vicent: Soy Eladio (el cuñado de Marco) estoy interesado en el curso que vas dar,estoy enganchado a la fotografía pero aún estoy a años luz ...
    Cuando vaya Marco iré yo también y hablaremos

    ResponderEliminar
  8. Perdona, me he equivocado,soy el suegro de Marco y no su cuñado
    Eladio.

    ResponderEliminar
  9. Ye, quin èxit el curs. Un poc més i no em deixen lloc. Quan vaig anar a les 6 de la vesprada ja hi havien 16 persones!!

    ResponderEliminar
  10. Cuando fuimos Marco y yo (después de hablar contigo), quedaban solo dos plazas ... las nuestras

    ResponderEliminar
  11. Hola Vicent!
    Acave de descobrir la teua pagina, i tenia que escriure en aquesta entrada perque m´haguera encantat anar al curs, ja que m´encanta la fotografia i m´agradaria apendre dels que saben. Jo vaig a nivell d´aficionada...
    Sabia del negoci familiar tant el de fotografia com el del 133 que ja he anat varies vegades a sopar, pero no sabia d´aquesta pagina, d´ara endavant amb el teu permis passaré més seguit, i a vore si hi ha un proper curs...
    Un salut.

    ResponderEliminar